"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 19 september 2010

Nu tar jag ledigt

helgen och sonen har gett mycket energi till mig och jag har också varit på fest och druckit allt för mycket vin där....vilket jag upptäckte idag när mina ben var blåa av en massa blåmärken...misstänkt är att det var en cykletur mitt i natten som inte borde gjorts....som gjort mina ben blåare än blåast....nå...lyckades glömma bort alla bekymmer en stund och njöt av att sova ända fram till 8 på morgonen....men sen mådde jag som jag inte alls förtjänade resten av dagen...såååå nu ska jag komma ihåg det när vi drar på semester och ska koppla av och njuta av livet istället....en och 2 öl kommer det att bli, men ska vara försiktig med resten....det är inte alls så kul dagen efter som dagen före ;0)

bloggen får vila nu tills vi återkommer om jag inte lyckas hitta ett wi-fi och har bloggabstinens...haha.......

tills dess får ni ta hand om er riktigt bra, och Vida, det är inte roligt att vänta på beskeden, håller tummarna för din vän! Nina, jo det är ju faktiskt dåligt vem det än gäller....

Nu drar jag till Lefkas i Grekland :0)....tjingeling på er...vi ses igen!

Inga kommentarer: