"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 6 september 2010

tuff måndag

på jobbet idag, började med något gammalt nytt, men krävde mycket energi av mig kände jag.....svårt att fokusera och hålla isär allt... men ja...det går en bit i taget...så skulle jag hämta min medicin till natten så frågade hon på apoteket vad mer jag skulle ha, och ja då hade jag fått folsyra av min doktor....men inget telefonsamtal, inget brev ännu, på varför....men jag tog ut den iaf och börjar och äter enligt ordination, eftersom det måste vara något som inte var ok med proverna jag tog.....kommer nog ett brev med posten som är snigelpost.....lite orolig blev jag dock...men kanske fått förklaringen till lite olika symptom kroppen har....är bara lite trött nu...på alla mediciner och ingen förbättring....börjar tära lite på humöret också känner jag ....nu hoppas jag bara att få till allt under veckan då läkaren från Avesta ska ringa....

hoppet är det sista som lämnar en....tack och lov...

Inga kommentarer: