"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 14 september 2010

spontanitet

ska man ha lite i sitt liv, inte för mycket men ändå lite emellanåt...när jag gick från friskgymnasten E idag så såg jag på affären att det gick att åka till Pargas för 1490 kronor....hm...tänkte jag det skulle vara mysigt....och slängde iväg ett mail till Mojen....han nappade...dock hade vi inte frågat om semester och när vi äntligen fick det så vågade inte JAG, boka ospecat hotell...utan ville ha ett hotell som jag visste var det låg och hur det åtminstone såg ut på utsidan...så det blev ett annat hotell inte så mycket dyrare...nu vet vi inte var vi kommit om vi åkt ospec....fast vi hade ju bokat så vi fått rum med dusch och toa för oss själva iaf....och då hade vi varit uppe i 2100 kr med buss och allt....så...nu blev det ett litet hotell vid vattnet....familjärt som sist vi åkte...blir myyyys

det som irriterade mig var att han som gjort beställningen på vår resa stavade mitt namn helt tokigt och lika Mojens...så det skulle kosta mej 200 kr att byta...icke sa nicke...Apollo fixade det utan kostnad...heder till dom...

spontanitet är bra för själen emellanåt.....:0)....återkommer med mer tankar om livet en annan dag...nu ska jag sussa straxt....gäääsp

6 kommentarer:

Nina sa...

Hoppas ni får en mysig resa!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Elisabeth sa...

Å vad roligt, min vän! Bara att följa en ingivelse, och dra iväg på lite måbra-äventyr... det är sådant som ger lisa i både själ och hjärta, tror jag.

Varm kram..

Ps. Jo, du har rätt... det har du ofta... vi delar nog ganska mycket, du och jag. Å det känns skönt att veta... "Det finns alltid någon någonstans, som är som du, som kramar sin nalle, och ser ut i världen!"

Laizan sa...

Härligt, det är så man ska göra. Överraska sig själv med att göra roliga saker och tänka annorlunda. Önskar er en skön avkopplande resa. Kram

Anonym sa...

Hej! Vill önska er en riktigt trevlig semester! Med vänlig hälsning Maria A, säljare Apollo Resor

Vida sa...

Åh så härligt!! Hoppas ni får det alldeles underbart!!

Kramar

Anonym sa...

Underbart med spontana resor. Jag älskar att resa. Hoppas att ni får så mysigt. kram