"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 20 september 2010

Måndag morgon...

Dagens visdomsord....
"Strular livet? Om det inte gjorde det så skulle du vara rätt hjärndöd, för hjärnan är en muskel som behöver stimulans och det får den just nu...Kanske du skulle bara låta dagen få ta ansvar och reda upp allt så kan du göra något annat roligt om inte annat - sjung en sång och dra ett nytt kort som vägledning! - Våga lita till dig själv! "


Jamen då drar jag ett kort till och njuter av morgonen här i solens varma strålar från min balkong....Mojen packar...jaja...vissa har kort planering på vad som ska med...själv har jag inte stirrat omkring så mycket än! ;0)....så tar ett visdomsord och låter mig följa med mot varmare breddgrader idag...hoppas bara det inte blir som för sonen i går då han blev "kvar" i gävle på vägen hemåt...men det löste sig 3 timmar sent....tur nog..för SJ dom hade minsann inget att säga för dom hade inte orsakat förseningen...men jag köpte resan hos dom...Kundtjänst på tågkompaniet var stängt och ingen hjälp fick han av dom heller....dåligt dåligt....

nå..vi litar på dagens andra visdomsord!


"Din känsla och upplevelse är i total harmoni, njut av kärlek, omtanke och gemenskap och ta det på allvar - Fullända!"

 Ibland är min känsla så rätt...hade en känsla inför sonens resa då jag bokade, men jag lyssnade inte...nu har jag andra känslor inför resan idag så...nu lyssnar jag och njuter...fast jag tycker det var piss att SD kom in i riksdagen....

Tjingeling!!

1 kommentar:

Lena sa...

Tycker åxå det var eländigt med SD, men ännu är inte sista ordet sagt, så jag håller tummarna att vi slipper dom!
Njut & ha sååå skönt på semestern! Hoppas du inte behöver cyckla där! fniss fniss... ;)
Kram kram! /Lena