"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 7 september 2010

Så fick jag svaret

från doktorn idag...har en lätt förhöjdt bisköldkörtelhormon fortfarande, och samma nivå som sist, och innebär säkert i sig inga symptom enligt doktorn....däremot var folsyran í underkant och därför vill man ta en del glutenprover för att utesluta inflammation i tarmen som gör att jag inte tar upp näring....provet tas i morgon...i övrigt så har jag inga tecken på reumatisk sjukdom, vilket är bra, och har fått remiss till ögonkliniken för fortsatt utredning om mina ögon....seriös läkare....tydligt brev, och lugnande....hon vill att jag provar att äta folsyretabletter för att se effekten tills hon får resten av mina provsvar. D-vitaminet tar ett antal veckor till.....

Patienter får vara patience....tålamod är en dygd...sa E idag när jag var på "friskgymnastiken"...vi gjorde djupavslappnande övningar och en insikt ramlade ner...eller 2 egentligen...1 var att jag vet inte vad jag vill, eller hur jag vill...begära något är svårt....2...har med min djupa avslappning att göra...något som kan fortsättningsvis vara bra att få dela med E nästa gång, han är fortfarande väldigt bra och känner mej trygg i det vi gör, och att det hjälper mig i framtiden. Ska bli intressant att se vad som händer i natt.....

lite saft ( 12 liter) blev det också idag och sen tog vi en kvällspromenad...skönt....i morgon är en ny dag...nu har jag fått en liten pusselbit till....och prover ska tas i morgon, det blir bra....

Inga kommentarer: