"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 4 september 2010

Lördag igen

har ägnat dagen åt städning, plock och sy min klänning....inte så enkelt att prova på sig själv måste jag säga...och inte blir det som man tänkt sig heller alltid....men ja...trägen vinner....så var vi till bästa C och hjälpte till att borra lite .....hon har gjort ett sovrum av klädkammaren och nu gör hon en liten plugghörna av klädhängardelen i sin lägenhet...uppfinningsrikedom saknas inte...och sovrummet "skrubben" ser otroligt inbjudande ut iaf....vitt vitt vitt, mjukt och ljust inbjudande att sova där....och lilla skrivbordet och resten var så fint....hon kan hon....

sen åt vi middag på Valentino idag och så tittade vi på fyrverkerierna från balkongen...jag fotograferade får se hur de bilderna blev....är väl inte allt för haj på att fotograafera just det....prova bör man...:0)....

nu sktter jag här och tittar på vår vägg ovanför tvn har min ljushållare fått plats...mycket vackert på en svart vägg....mys...livet är fantastiskt mysigt....i morgon ska vi titta efter lingon....får se vad vi hittar.....

tjingeling! :0)