"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 21 april 2010

vad gav mig dagen idag?

jo, utbildning...vi har haft utbildning av kundbemötandet idag, en lärorik dag i kommunikation, muntligt eftersom det är en stor del av mitt arbete....det var oerhört intressant dag och det gav mig flera reflektioner om hur jag bemöter människor och hur jag kommunicerar i mitt dagliga liv....

en lärorik dag....
tröttande dock och nu känns mitt huvud tomt och fullt samtidigt, ni vet kanske hur jag menar? Om inte så är det tungt tomt, men en massa tankar virrar osorterat där inne ändå...en målande beskrivning? Som spagetti i en kastrull...haha...nä...nu är kommunikationen inte så bra...önskar er en trevlig kväll

vi hörs! :0)

2 kommentarer:

Nina sa...

Ja, det är inte lätt när hjärnan är som spagetti i en kastrull ;)

Det ordnar sig, Di!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Lena sa...

Kikar in & önskar en härligt helg!!
Kram! /Lena