"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 10 april 2010

helg

igår slutade jag vid 11 och gick hem och fixade lite med min surdeg, japp, jag gjorde ett nytt försök, sen sov jag en stund och när Mojen kom hem hade regnet gått sin väg, och solen lyste och vi tog en promenad för att hämta det nya Mario Wii spelet som han köpt ....man får köpa spel när man slutat rökt :0) det är 4 månader snart och ja han är duktig!

sen så var det naturligtvis Wii som gällde för kvällen, åt middag och sen så var det lite tv men natten slutade vid halv 12 för mej sen vi spelat mario så jag var less ;0) inte Mojen var det, han spelade mer han...haha...jag sov...var rätt trött efter lite god mat vin och spel.....sov lite oroligt men lördagsmorgonen började bra, åt frukost, slängde ihop en lasagne till lunch, eftersom vi skulle få besök idag av barnbarn med föräldrar...J skulle installera vår diskmaskin, och det var snabbt gjort...så nu har jag en diskmaskin!!! JIPPIE....

bakade också surdegen idag och ja, det blev helt ok faktiskt, men mycket slit för lite bröd....nå...slängde ihop ett par chokladmuffins till fikat också....sen så spelade vi  Wii igen då gästerna gått.... jag var tvungen att ta en paus nu för jag blir så upphetsad av att spela då det inte fungerar som jag vill...är inte van Tv spel och sånt heller :0) men skam den som ger sig....

jaja...vi har iaf inte tråkigt :0).....

sköt om er där ute och  i morgon hoppas jag på sol!!

4 kommentarer:

Lena sa...

Vad roligt ni verkar ha det :-) Hoppas söndagen blir lika bra!!

Nina sa...

Och idag har jag varit i Dalarna. Dock inte i din närhet. Mer nära Mora. Vilket inte är så långt borta ändå. Jaja...

Och solen sken i Dalarna! Kanske var det du som log. Så blev det ljust. När vi åkte hem igen så hade vi sol hela vägen. Underbart!

Ha det gött! Kraaaaaaaaaaam!

chissra sa...

surdeg är grymt gott. jag älskar det men har faktiskt aldrig provat baka det. känns svårt!
Kram

Anonym sa...

Vilken härlig dag :-D
Jag kunde inte spela datorspel tills för en tid sedan - jag gick igång alldeles för mycket på det.

Hoppas att solen är hos dej idag - för här är den iallafall inte :-O
kram!