"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 20 april 2010

Ett ord till natten

Det får bli min morgondags ledstjärna!

"Du vet vad du kan, låta andra se det, dela med dig av din struktur och kunskap, men kräv respons tillbaka. Agera, handla, ta för dig och våga utveckla mer av den erfarenhet du bär på idag.
 - Våga se din kapacitet! "

det svåra känner jag är idag att det är en så stor sorg är att inse att jag i mitt liv haft ett allt för stort ansvar som barn, och att jag levt i en sån rädsla för att bli lämnad och övergiven, en orättvis behandling av ett barn, ett barn som skulle vara älskat och bekräftat precis som det var....vilken tur i all den sorgen att jag kan förstå och inse vilken påverkan det haft, och att jag iomed det har nya val för mig själv i mitt liv. En fri känsla att se men inte vara i allt det som förr...att betrakta sig utifrån, inte leva mitt i kaos utan skyddsnät och alltid vara så sårbar i något som inte finns längre. Det är nu livet är, just idag....och jag är glad över att jag vågat öppna det stängda rummet i mig och se allt som fanns där....

godnatt världen...

1 kommentar:

Lena sa...

Kikar in med en kram♥
/Lena