"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 15 april 2010

utbildningsdagar

är det just nu, i Gävle på Scandic befinner jag mig just nu, i ett fint rum, med säng även för Mojen :0) men han är inte här...jag är alena på rummet, med sällskap av tv, dator och en god middag bestående av lite inhandlade varor på Konsum i Gävle :0) och en liten flaska vin, och faktiskt kostade jag på mig också att ta mej ett lyxbad i badkaret då jag slank förbi Lush och inhandlade en badbomb för att bli len och mjuk i huden, vilket var skönt att bli :0).....

japp, regnet har slutat solen sken en stund och jag blickar ut mot tåget som ska ta mej hem i morgon igen...vi har förvaltningsutbildning...lär oss om förvaltningslagen och hur vi ska handha våra ärenden....det gör mej lite förvirrad, men vi arbetar med olika områden och ja, grunden är densamma iaf sen finns det alltid praxis och förordningar som styr vårat arbete....men vi gör så gott vi kan, och fick väldigt fina ord av en kund häromdagen,vilket värmde :0)

de övriga i sällskapet skulle äta middag på kontoret, men jag kände att jag behövde vara för mig själv och vila efter en dag av utbildning och folk hela tiden....så nu ska jag kika på antikrundan och skuldfällan i sängen :0) det är skönt på hotell när man har tid för sig själv....

sköt om er!

1 kommentar:

iggepop sa...

Ha en skön helg!!! Kramar