"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 8 april 2010

Kycklingcannelloni på italienska - Recept Middagstips GI Vegetariska Matrecept Hälsa Baka Fest Student Buffé Meny | Allt om Mat

Kycklingcannelloni på italienska - Recept Middagstips GI Vegetariska Matrecept Hälsa Baka Fest Student Buffé Meny Allt om Mat

Det här bjussade jag mina barn med fler på i lördags, glömde zuccinin som mitt recept säger...men det gick bra ändå, och hade ingen grillad kyckling heller, tog färska kycklingfilér och det gick utmärkt :0) även vanlig creme fraische vilket förståss i mitt fall är laktosfri då....

ett bra recept och går utmärkt att förbereda och sätta in i ugnen bara....

i övrigt så har jag inte så mkt ork just nu, utan försöker vila lite extra mycket efter jobbet och funderar rätt mkt på hur jag vill ha det ute på terassen som är ca 2x4 meter, vilket borde ge mig plats för lite olika växter och jag skulle även vilja ha en odlingsbänk med grönsaker som sallad osv...sen skulle jag vilja ha en box att lägga dynorna osv då man inte är där ute och det kan regna, det är nackdelen med att inte ha inglasat.....

jag vill inte ha en dynbox viken som helst, jag vill helst ha en kombinerad som kan användas som bänk med dynor att sitta på eller ligga på när man vill....hittade en dagbädd som hade varit roligt att ha där på terassen, men Mojen tyckte inte det ;0).....nå...får se hur jag gör, det är iaf roligt att planera lite.....

nästa vecka ska jag iväg till vc och kolla min astma också...ska be dem lyssna lite på mitt hjärta....det känns som om jag har en mobil som vibrerar där....burrar lite emellanåt, men inte så att det gör ont, däremot så är det lite obehaglig känsla....att man tror det ringer hela tiden...:0) för det var så jag trodde först, ni vet när man har mobilen på ljudlöst och vibrationen på...brrrrrrr....och så letade jag mobilen, men hittade den inte och så låg den på ett helt annat ställe......så den är det inte...och inte har jag något annat inopererat heller....så är nog bra att höra med sköterskan om det låter något konstig eller så....

ska uppdatera mig lite på bloggarna nu....vi hörs!

4 kommentarer:

Vida sa...

Lät ju himla gott helt enkelt.. var rädd om det där vackra hjärtat och dig själv..

Kraaaaaaaaaaaaammmmmmmmm

Iggepop sa...

Tack för fina ord... Jag önskar dig en fin helg med lugn och soliga dagar! Många kramar

Lena sa...

Kingeling! hoppas ni haft en fin fredag! och mysig helg på er!
Kram /Lena

Maria sa...

Du gör rätt i att kolla upp. Finns inget värre än att gå och fundera för allt blir så mycket större och allvarligare då.
Det känns som en smart strategi att vila lite efter jobbet.