"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 12 april 2010

solen sken

en lång stund på  mig då jag låg ute på terassen på doktorns order :0) vara i solen ska jag vara, så det blev 2 timmar i strålande solsken mellan tvättarna.....allt var okej hos astmasköterskan hon tyckte jag hade en jättebra lungkapacitet...låg över det "normalvärdet" som man önskvärt skulle upp till, vilket tyder på att jag har bra medicinering....sen så skulle jag börja med kortisonnässprayen igen...och ett nytt läkarbesök blir det på onsdag för att kolla hjärtat och sen få en medicin mot mina "champignoner" i munnen...svampar som växer vilt efter att jag har slukat 2 pencillinkurer...suck...förstod att det var så då jag vaknar med tungan fastklistrad i gommen...varannan morgon...skratt....

nånå...det blir nog bra....

nu ska jag ge mej in i mariovärlden igen....men är väldigt trött på musiken faktiskt....lite irriterande...att höra den flera timmar om dagen...suck...får skaffa hörlurar snart....

Inga kommentarer: