"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 31 januari 2012

Sjukling

igårkväll fick vi ju oväntat besök av L & M, trevligt när det blir spontant :0) och sen så fick jag helt plötsligt ont i magen...trodde först att det berodde på en semla som jag åt, men sen så blev magen jättekass och illamåendet kom under natten...i morse hade jag huvudvärk, eller mer nackevärk och kl 3 hade jag yrsel och mådde jätteilla...så då bestämde jag mig för att inte riskera att smitta någon på jobbet OM det nu var magsjuka på gång...

jag kan ju inte kräkas så allt ska ut på annat sätt då jag är illamående...tyvärr...har vilat mestadels av dagen och känner mej lite halvrisig ändå i magen fortfarande även om jag inte behöver gå på toa hela tiden för den delen...hostar också och i går hade jag ont i halsen och frös hela dagen...så kan ju vara en förkylning...det visar sig nog...

jag hämtade ju maken på polisstationen i går...hm...så gick vi hem och passerade kondiset...trodde nog iaf att jag skulle tåla en liten semla med vanlig grädde på, men ja...vem vet...gott var det ju iaf.....nu var det inte så farligt att maken var på polisstationen...han hämtade sitt nya pass så vi kan åka nästa vecka...japp :0) vi ska till London vi...fredag till söndag :0) MYS...så jag vill vara frisk!!

pratade också med stora sessan idag som blivit avtackad på sitt gamla jobb och som börjar sin fasta anställning i morgon!! Å jag är såååå glad och lycklig för hennes skull att hon äntligen får en fast tjänst med lön som hon förtjänar och att hon slipper vara projekt/vik/ timanställd längre!! Jag är stolt över henne!

så nu ska jag krypa ner i soffan igen och se äntligen hemma, tjingeling

3 kommentarer:

Gisan sa...

Krya på dig ordentligt nu så du är pigg och rask till resan. Kramar...

Vida sa...

Krya på dig och hoppas du snart mår bättre!

Vida sa...

Krya på dig finaste du! Härligt med resa! Kramar från Liv