"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 1 februari 2012

kräksjuka

utan att kunna kräkas...ingen höjdare...så jag ligger lågt ännu och vilar mig i soffan just nu...hade en fm i sängen tittandes på systrarna Elliot, men kände mig bättre så klev upp duschade och hämtade post...slut på ork...så damp ner i soffan efter att ha ätit lite till lunch...illamåendet försvann för en stund så det kan tyda på bättre tider och jag tar dagen som den kommer....

och plockar bland mina tidningar och drömmer mej bort i nya tankar och ideer om allt möjligt....tjingeling!

1 kommentar:

Vida sa...

Hoppas du mår bättre.. systrarna elliot är så härligt att frossa i...

som svar eller tanke från mig till dig:
Jobb ja.. det måste du själv hitta... tror du ska vara på en plats där du arbetar med mänskliga möten oavsett hur, du har en värme och en klarsyn som passar många yrken. Jobsafari har ett test där man kan få tips om yrken.. det tyckte att jag skulle bland annat passa som beteendevetare och coach så för min del stämde det :)

Hur går det med jobbcoachen? Där kan du leta ledtrådar också..