"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 17 februari 2012

ja då

Bröt ihop på onsdagen och fick lov att boka tid hos företags hälsovården för orkar inte längre att jobba heltid :-( jag har känt av symptomen ett par månader och har tvekat att be om remissen pga att jag trott att jag skulle bli nekad att gå dit....jo det blev ju inte enkelt att få den heller så då kom alla trötta tårar igen på jobbet  vilket inte var speciellt kul...men chefen fattade nog också då hon såg hur tungt allt blev just då...kollegorna var fantastiskt stöttande och fick stöd från oväntat håll vilket gör mig glad och förvånad utifrån ett bra samtal med henne. Gick hem tidigt och sov vilket jag behövde just då.


Har förstått en massa saker de sista dagarna men vill inte riktigt acceptera att det.....


Nå livet går vidare och jag följer med...och är otroligt tacksam över min stöttande make och onsdagen slutade bra med en present som värmer hjärtat än...jo bilden visar alla hjärtans dags kortet jag fick från H... Bonus barnbarnet...och jag är också numera den officiella "låtsas mormor "och det är skönt att de accepterar mig som Djane  haha.....


Sammanfattningsvis är det jobbigt att inte riktigt orka jobba 100% eller att inte kunna byta jobb eller inte orka plugga mer...men jag har en plan och vilja att orka ordna upp det ....


Tjingeling och vi höres


Published with Blogger-droid v2.0.3

2 kommentarer:

Lena sa...

Hoppsan! här var det lite jobbigt!♥
Önskar du får en lugn helg, & hinner vila & tänka efter♥
Massor av varma kramar♥ /Lena

Vida sa...

Bra att chefen lyssnade och vilket underbart alla hjärtans dags kort..

Kramar från Liv till dig