"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 9 februari 2012

Det händer en del nu

Kylan återkom inatt och vi var på fotoklubben igår och lärde oss en del om hur man photoshoppar...sen så tittade vi på bilder från våra expriment med vattendroppar i helgen,hur duktiga våra nybörjare är! Jag är imponerad för det är inte enkelt att fotografera vattendroppar i diskhon :0)

Men ja, ser att det finns potential för medlemmar till klubben som kan ha bilder som är bra och jag hoppas att de tar sig tid att komma med i klubben. Det skulle vara kul med lite mer tjejer igen, men ja, det visar sig.

Vi har årsmöte nästa vecka och det blir spännande....

Annso...jag vet att det är mycket, men det var lite kul också att jag fick boka tid ;0) <3...det är bra att du har kontakt med oss här hemma och även med dina vänner via nätet och skype!

Det är ju fantastiskt hur bra det fungerar med omvärlden så länge man kan nå varandra på både msn, facebook, mail och telefon via dator....

Sitter och planerar inför Stockholmsresan i april, men sitter även och tittar ut på den röda morgonhimlen och tänker att i morgon lyfter vi mot London för ett par dagars intressant tillvaro :0)...

Det ska bli spännande tycker jag...

Sen ska jag till Stockholm på kurs i mars 2 dagar, blir spännande det också, sen så har vi planerat att åka till Fjärilshuset för att fotografera första helgen i mars, om allt går som det ska...

Idag är det också besiktning av både bil och make....mannen ska tillbaks och kolla så allt är bra efter sitt besök på hjärtavdelningen, och bilen den ska testas för första gången...bör inte vara nått problem alls med någon av dom....

Dags att sticka till jobbet och ska göra en del annat innan dagen i morgon....och så har jag telefondejt igen med jobbcoachen...så skulle jag visst ha medarbetarsamtal med chefen här snart också...

SÅ det rullar på....tjingeling

Inga kommentarer: