"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 4 januari 2012

Ja ska man låta hjärtat styra?

och sin egen avsaknad av bloggande? Surfade runt lite i går och funderade och funderade på hur jag skulle göra med bloggen och provade på att kika på ställen där jag kunde låsa blogginläggen, men som ferdinand säger...Jag trivs bättre här....

så det som jag vill skriva om kommer jag fortsätta skriva om, oavsett vem som kommer att läsa detta och jag ska inte låsa bloggen...jag bloggar för att jag vill blogga, att andra läser det jag skriver, spelar ingen roll egentligen, var och en som surfar in gör det av sitt eget intresse och ja, därvid så låter jag det vara. Jag får stå ut med att mina barn säger...ja det läste vi i bloggen...:0) då följer dom det jag skriver om och det jag gör, vilket jag gör med dom också på mitt sätt...sen berättar jag kanske inte allt här heller...eller? ja, det låter jag vara oskrivet så länge...

MEN sitter jag på bussen och skriver en roman i huvudet så behöver jag faktiskt skriva, sen om det är här eller någon annanstans får visa sig just i det fallet...men jag har ett behov av att skriva av mej, och bloggandet passar mej, det är enkelt....

jag är riktigt glad åt kommentarerna och kärleken ni förmedlar som läser hos mig, men det var inte tanken att få dem som gjorde att jag skrev det jag skrev, utan mer ett beslut som kändes rätt just då. MEN man får ångra sig, tur nog, och är glad åt att jag faktiskt kan ändra mej och att det är bara mitt beslut och ingen annans...2012 blir är ett år där jag kommer att få uppleva många spännande saker och ja, mitt liv fortsätter framåt och jag ska hänga med det....

Så önskar er välkomna tillbaks ni som vill läsa :0) nu fortsätter jag blogga...

Tjingeling

6 kommentarer:

Laizan sa...

Härligt att du fortsätter :)
Klart man får ångra sig, när saker och ting inte blir som man tänkt sig får man tänka om.
Det kanske behövs ibland för att man ska förstå vad som är viktigt.
Kram och välkommen tillbaka

Lena sa...

Ha ha.. nästan som en första aprill skämt! din luring ;) fniss...
Skämt å sido, ens val i livet & ens funderingar på allt kommer & går, ibland känns det si & ibland så, & ibland vill man bara "pausa" en stund.
Huvudsaken man gör det man själv vill!! livet är för kort för att tråkas bort! ;)
Puss & kram! & ha en alldelens underbar torsdag!!♥
/Lena
pst. själv har vi det bökigt med vår hund flock just nu, jätte tungt, men jag skriver inte ut allt på min blogg...

Gisan sa...

Så glad jag blir när jag läser det här. Har nyss kommit tillbaka till "bloggsvängen" efter att ha läst och skrivit väldigt sporadiskt under hela förra året och kände att det vore tomt utan dig. Jag minns inte hur eller vem som hittade till den andra av oss. Men det känns som du varit med större delen av mina bloggande år och där vill jag ha dig kvar :-) Kramar...

Vida sa...

Haha.. vad härligt att du är tillbaka...

Kramar

Maria sa...

Glad att du är tillbaka!

Anonym sa...

Kram och härligt att du ångrade dej!