"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 27 januari 2012

Thank good it´s....

fredag och en hel vecka har gått väldigt fort, har inte orkat/ hunnit blogga nått! Full fart från morgon till kväll har jag haft det...

tisdag då var jag och kollegan R och åt middag först och sen gick vi på bio och såg Simon och ekarna. En riktigt fin film...har inte läst boken, så var helt förutsättningslöst jag gick iväg. Timmarna försvann och ja, den var bra tycker jag.

onsdag då var jag och maken på fotokurs igen och ägnade oss åt mycket skratt och studiofoto, väldigt lärorikt och trevligt

torsdag, kurs på kvällen på xtra...och hade tänkt träna innan men det gick bort, då ögat krånglat igen och jag fick akut besöka falu lasarett igen, därför avstod jag träningen. Hål på hornhinnan igen, ny bandagelins och så ska jag ha den i minst 3 månader....så förhoppningsvis så blir det bra nu..snart är det 2 år sen jag började få problem. Har en trevlig läkare och han gör vad han kan.

fredagen avslutades med en liten " afterwork" med kollegorna A & R vilket var lite oplanerat för min del, hade inte tänkt stanna, men vi hade så mkt att skratta och prata om så då blev jag kvar och nu har vi ätit,öppnat en flaska vin som dottern haft med sig från Tyskland...Merlot, JP...MEN vilket kanongott vin...jag är såld..choklad, kaffe, plommon, varma toner av mogna bär och en underbar len eftersmak av vanilj...och mörk chokladkola...ja...det har jag belönat mej med efter en hård vecka, på många sätt....

i morgon så är det dags att fira L som fyllt 1 år, och idag fyller sonen 19 år och svågern och svägerskan fick en tillökning idag också...roligt för dom! :0) bra dag förutom att det är Göte....

Önskar alla en fin kväll och tack Lena, jag ska krypa ner under filten och mysa...Gisan, tack för dina fina ord! :0) glädjer mig....åt ledigheten i helgen....så är det...Tjingeling

1 kommentar:

Nina Lindh sa...

Mmm... tiden rusar, och vi med den.... ändå hinns inte allt man vill hinna.

Kram på sig!