"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 8 januari 2012

söndag

och en Harry Potter film fick göra oss sällskap till frukosten och sen så gick vi en promenad till svärmor och så har jag lagat mat i tryckkokaren...och så fann jag ju äntligen igen instruktionsboken...och inser att jag att jag gjort fel haha...inte undra på att det tog så lång tid med att göra köttet förr...men jag lyckades iaf fixa till dagens stek så nu kan jag ;o) till nästa gång.....

så hade jag tagit hem ett gäng äpplen från jobbet och testade att göra ett nytt recept med äpplen...hm..ska ta kakan till jobbet, vilket kanske inte alls blir uppskattat..hahaha...nå...vi får se vad de tycker, själv tyckte jag nog att det inte blev så bra som jag trodde...blev en konstig smak av citron och kanel...men det det skulle vara så...får väl höra i morgon...OM jag tar den med...är tveksam faktisk...nå...vi får se

nu ska jag se Bridget Jones dagbok 2....gillar henne....

så tjingeling

3 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Här har det också blivit mycket filmer senaste tiden. Jag gillar också Briget! Jag läste att de håller på att spela in en tredje film där Bridget ska ha blivit mamma. Längtar!

Kram från Eva

Lena sa...

Oftast är det en själv som är självkritisk! jag tycker det lät super gott med kanel/citron!! 2 favorit smaker ;)
Kram & fin måndag på dej!♥ /Lena

Linda sa...

Mycket bra att du fortsätter med bloggandet. Är en av dem som bara läser och inte kommenterar. Gillar att följa dig på lite "smygavstånd". Kanske börjar kommenterar lite i år också... vem vet. Kram