"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 13 januari 2012

besviken

på min jobbcoach blev jag idag, väntade på samtalet i 20 min sen ringde jag sekreteraren och efter 1 timme ringde hon och sa att han hade feber och inte kunde ta samtalet, sist då var han hes och kunde inte prata...så nu har vi bokat en ny tid men det kändes inte ok att inte kunna meddela, vi lever ändå i teknikens decenium och där har man ju telefon,sms osv....mail om inte annat att kunna skicka och boka av tidigare...jag hade iaf sluppit sitta och vänta på samtalet och fundera...

nå..jag ägnade tiden åt att gå igenom min cv och titta 2 ggr på arbetsuppgifter och jobb som jag har haft och värdera dem i olika färger och såg helt plötsligt saker jag inte sett förr, dessutom drömde jag nått i natt som kanske är nått jag vill göra :0) eller som jag sa till kollegan idag om min coaching, det är ett sätt att få hjälp att reda ut de frågetecken jag har sen sjukskrivningen....kollegan tycker jag borde jobba med nått med ledning eller grafik....spännande...hur andra ser saker och ting och hur vi förändras....

Så det var dagen idag...förutom ett bad och en hemmagjord pizza...fredagen den 13e januari...

vi hörs! Tjingeling

3 kommentarer:

Gisan sa...

Nonchalant att inte meddela. Men kanske var det någon mening med att du ska få fundera lite till. Hoppas att det blir av på utsatt tid nästa gång. Kramar...

Vida sa...

Tråkigt! En coach ska självklart höra av sig så tidigt som möjligt och ställa in.. det är nonchalant tycker jag... och idag går det ju att maila, messa och ringa så det går ju alltid.. hoppas det känns bra ändå när ni väl får kontakt. Jag vet att du sett fram emot det.

Kramar från Liv

Livskrafter sa...

Ajajaj...nonchalant och respektlöshet är det jan känner spontant. jag har själv arbetat som jobbcoach och jag VET att vi har självklart plikt att så tidigt som möjligt meddela våra klienter om vi blivit sjuka. Sen vet ju itne jag om det är AF som tagit emot en anmälan och sedan hade ansvaret att meddela dig eller om det var coachen direkt. Nåväl det är inte någonstans ok oavsett.

Hoppas din måndag blir bra mycket bättre än din fredag
Stor kram härliga du
Emma