"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 8 april 2011

torsdag och fredag

blev halvdag på torsdagen, och idag inget jobb alls...mådde pyton i morse, huvudvärk, illamående och rinn i ögat...ont i halsen hade jag också...så somnade om till en ipren och vaknade sen och mådde fortfarande kasst...nu har det lugnat ner sig...vet inte vad det var, om det blev för mycket igår då det blåste som aldrig förr och ögat blev irriterat och därav huvudvärken som kanske var ett spänningsmoment för jag tittar ju mer med det ena ögat...automatiskt då det andra river till emellanåt....det blir nog bättre bara det får vila lite mer...vila blir det i helgen, inget norrbesök, även om mamma fick komma hem igen så kändes det som rätt beslut att stanna hemma....

har fått beställning på 2 vetepåsar till :0) kul....önskar er en skön fredag.....

1 kommentar:

Nina Lindh sa...

Hurru Stumpan, jag blir lite orolig över allt som inte är bra med dig. Var rädd om dig. Det finns ingen mer som du.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!