"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 19 april 2011

fotografering

idag igen....rabarberknoppar på väg upp ur jorden och små saker som kryper på knoppar :0)













dagens myra.....

sen hittade jag lite påskfjädrar hos L idag....lekte lite med Photoshop sen och här är resultatet...


som ett hemligt påskägg :0)

















en sak som jag glömt att skriva om är att jag var ju ensam hemma i fredags kväll och åt sushi....ja jag har mot alla odds börjat tycka om sushi....och Mojen fick smaka lite innan han gick, och japp, vi ska äta sushi ihop någon dag :0) ja tänk, trägen vinner...haha....dessutom ägnade jag hela kvällen åt att frossa i nätets tv utbud av trädgårdsprogram som jag missat....en rätt mysig kväll i min ensamhet...

nu ska jag straxt sussa...är trött och har lite ont i halsen och huvudet....så i morgon vill jag vara frisk, då ska jag se Glada Hudikteatern!! Yippie....

Take care....

Inga kommentarer: