"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 4 april 2011

Regn hos mig

en fantastisk dimma, dropp på fönsterbläcket, lång morgon i sängen med tv tittande och frukost.....småpyssel, papperspyssel och så en lång promenad till Ica Maxi och naturligtvis började det regna när vi kom in i området...tur nog säger jag så hade vi inte så långt kvar till hemmet....det var en rejäl skur som damp ner....sen var dagen över....en lung skön dag...

idag är det måndag...solen försöker stilla lysa upp huskroppen bakom mig i dag....och jag behöver ljuset känner jag...deppade ihop idag då jag ringde ögon för att få en bättre tid än den jag redan hade...men ja..akut tid igen då...suck...jag verkligen hatar vården just nu....

nå det löser sig...ska se Hur många lingon finns det i världen ikväll....så lite glädje finns där iaf...tjingeling


jo just ja...fick en karta över Higlands of Skottland av min kollega J idag...han köpte den till mig..såååå bra...en solglimt det också....

Inga kommentarer: