"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 22 april 2011

Långfredag

började med städning hos mamma och sen middag och vidare till landet och bästa syster yster.....och mötte någon som jag trodde var borta....vilket han är också,  men den här var sååå lik min lilla Lurífax....som är i katthimlen....en jättego kisse som mötte oss när vi var ute på promenad bland kossorna....


kossorna var väldigt intresserade av kissen och min kamera så fick några fina kort på dom med....


macrot fick vara objektivet för dagen....90 mm går bra att ta porträtt med :0) eller hur..även på hästar....det hade kommit en ny häst i hagen på landet...naturligtvis så måste den förevigas...

väldigt vacker tycker jag...och verkar trevlig...

några blommor blev det ju också idag...kröp omkring i gräset och hittade tillslut denna...

så det blev en långfredag i bilder....och så fick jag en present av syster yster...ett jättefint snöhalsband....och en försenad bröllopspresent som kommer oss väl till pass....vi vill ha nya utemöbler till balkongen...så det får det bli....i morgon åker vi mot Sundsvall och mina barn...myyyys.......


ta hand om er...var än ni är....tjingeling

Inga kommentarer: