"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 2 april 2011

2 april

klev upp kl halv 8 och fixade surdegen....kunde inte sova...läste fototidningar och Drömhem & Trädgård som jag provprenumerat på...sen frukost i sängen tittandes på  I Claudius .....så var det födelsedagskalas för E som blev 5 år....och som strålade då hon öppnade alla paketen....fika blev det sen också och hello Kitty tårtor som mamma M gjort....jättegott fika dessutom...sen åkte vi hemmåt och gick på Valentino och åt middagslunch.....plankstek blev det idag för min del...I kom och höll oss sällskap och åt också....sen har jag virkat klart min 2a sjal av bommulsgarn nu....medans vi tittade på The next three days...en rätt spännande film....

ja det var en bra dag idag också....i morgon är ännu en ny dag....en dag i taget....

sköt om er....vi hörs

Inga kommentarer: