"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 18 april 2011

så åker vi

till Skottland i september :0) bokade flyget igår, ska höra med mina kompisar hur de vill bo det finns ju fler alternativ i området där vi ska bo..4,6 eller 2 bädds lägenheter så ska vi boka boendet också....bilarna är nästa fundering...ska bli spännande att få komma iväg och se hur det ser ut....

Här ska vi bo i fem dagar...söder om Loch Ness och med bra faciliteter tycker jag....sen blir det 2 dagar i Edinburgh innan vi åker hemåt igen...ska försöka hitta ett bra boende där också....har någon ett tips på bra boende där så...maila eller kommentera....alla tips tas emot....

vi kommer iaf ha fullt upp med allt vi vill fotografera, men vi ska ju ha lite trevligt också...det är ju semester...även om vi är ett gäng fotonördar som åker :0)

i övrigt så är det snart påsk och jag får träffa de mina igen....längtar....

men innan dess är det Leksand och Glada Hudikteaterns föreställning av Elvis som gäller....längtar tills dess med....de är mycket längtan just nu..till landet, ute, foto, rörelser...livet flyter på i stilla längtan....

tjingeling

1 kommentar:

Monika Lindkvist sa...

Ni kommer att få en fantastisk upplevelse! The Highlands är helt obeskrivligt - snacka om dramatiskt sceneri. Jag hoppas få åka tillbaka någon gång. Ha en skön påskhelg!//Monika