"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 12 december 2010

å vilken dag

fick frukost på sängen av älsklingen och sen tog vi en promenad till Kupolen och för att shoppa julklappar med alla andra...suck vi vände och gick till Elgiganten dit vi ändå skulle...så gick vi till svärmor och bjussade henne på en korv med räksallad istället och fikade lite adventskaffe med saffransbullar jag gjorde i går....så gick vi vidare till S och H och fick fika där också :0) och var trevligt att se dom igen, var ju ett tag sen faktiskt.....

så ut i kylan igen och hem och tog ett bad med lite adventsglögg i varsin mugg, mysigt efter en dag ute i kylan...ja inte en hel dag men tillräckligt för att svettas på i alla kläder vi tog på oss för termometern visade
-13 grader...en skön dag i slapphetens tecken....precis vad jag behövde utifrån gårdagens arbete i köket....

håller tummarna för en härlig morgondag i Lucians tecken....

jo jag fick ett paket idag...återkommer sen med en bild ;0)

Inga kommentarer: