"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 27 december 2010

Annandagen

blev ett sjukbesök och konstaterad astma som spökade, inhallation, kortisontabletter och så hem å vila....tv i soffan med sonen och mannen, spelade Wii, åt traditionell pizza och bara var.....

idag är det semester och fortsatt snöigt ute det blir kupolen idag med sonen och i morgon ska jag till tandläkaren i morgon men bokar av den tror jag för förkylningens skull....och så har jag lönesamtal i morgon...ja...ska också byta linsen i ögat i morgon....spännande att se om jag blivit bättre.....så...julen är slut nu och snart är det sammanfattning av året som gått, ska bli spännande att blicka tillbaks på det som varit och farit....året som gått och vad som blev av det...

sköt om er ni fina därute i yran....

Inga kommentarer: