"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 29 december 2010

så är det bara i morgon kvar...

så börjar året att gå mot sitt slut, ett år av många händelser av både glädje och rädsla och blandade känslor i många scenarion...Ett år i ett nytt perspektiv av mitt liv..

Sammanfattning av året 2010


Önskningarna inför 2011: Att bli frisk från utmattningen och att jag får fortsätta att ta hand om mig själv bättre. Att mina nära och kära får ha ett bra år tillsammans med mig och att mitt liv fortsätter att vara så bra som det är!

Årets gladaste stunder: Att mamma fick möjligheten att vara med oss året ut och lite till, vilket jag inte trodde i våras. Att jag fick fira 50 årsdagen med så många underbara nära och kära och att vi kunde få så fint i stugan. Och att Mojen svarade ja....

Årets kärlek: Livet och familjen

Årets modigaste studier: Att våga fria till Mojen och våga sy sin egen brudklänning

Årets insikt: Att jag fick veta varför jag var utmattad rastlösa ben... RLS, säger jag bara.... ;0)

Årets måste: Acceptansen av att allt tar längre tid än jag vill alla gånger...långsamt leder också någonstans

Årets resa: Tidig bröllopsresa till Grekland och Lefkas i september

Årets besvikelse: Att jag inte är fullt frisk ännu och att det fortsatt tar tid i kampen om kroppen, och ojämnheten i vikten....

Årets härligaste: Syster ysters livsvinst, min vinst på lotto, mammas välbefinnande, att makens rökuppehåll består och att det är ett år sen han slutat. Allt som berikat, som julswappen :0) positiva händeler, glädjen, livet som pågår..

Årets hjärta: Maken och barnen

Årets fynd: Bubbelbadet, Fotoryggan.

Årets största framsteg: Att jag accepterat mitt liv som långsamt just nu och gått en kurs i år i photoshop.

Årets underbaraste: Min familj som jag älskar, och fotograferingen av E som är 97 år....det var stort och underbart att få göra det.

Årets sorg: Min arbetskamrats sjukdom

Årets minne och årets bild: Bröllopet och förvåningen över limosinen
101010...












Så sammanfattningsvis önskar jag er alla ett
Gott slut på 2010 och Önskar Er ett fantastiskt 2011!

3 kommentarer:

Nina Lindh sa...

Önskar er ett underbart gott slut på år 2010 och ett fantastiskt år 2011.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

Vida sa...

Tänk att ännu ett år har gått.. och vilket år sen :)

Kramar

Maria sa...

Vilket år. Det är lite roligt och nyttigt att sammanfatta sitt år.