"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 7 december 2010

Tröttis

jag är rätt trött nu, igår så fick bilen sig en service och den var lite "sur" när jag for hem, fast den fått en ny ruta, nya torkare, lite olja, mm....så verkade han inte gilla att jag lämnat bort honom under dagen.....

nå..det blev en lång arbetsdag, vilket kändes i kroppen på kvällen...sen så rumsterade vi om i vårt gäst, arbetsrum....hade ju fått till det rätt bra faktiskt, så rensade jag ur min garderob på sommarkläder, kläder jag inte kan ha osv...hm..tomt kan man säga att det blev där inne...hoho...det ekar i mina garderober...även om jag inhandlat 2 saker i helgen så har jag dåligt med jeans inser jag....det är tungt att ha gått upp så mycket i vikt, på fler sätt än ett då......

har ju inte så mycket ork till någonting direkt heller, jag orkar i princip bara jobba...vill ha mer energi till att röra mej med....får väl ta och angripa den där röda racern som är ivägen i gästrummet jämt.....och försöka komma ut och åka skridskor vore toppen....får se vad helgen kan erbjuda...fredagen ska jag vara hemma och pula på lite för mej själv...maken har "öl"provningskväll och lite aktiviteter för sig....

tror iaf att jag vet vem min Tomtenissa är ;0) ibland lämnar man spår....och har haft 4 st att välja på...men är mer övertygad om en person...vi får se om jag får fler ledtrådar....nu ska jag jobba...:0) tjingeling så länge

Inga kommentarer: