"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 24 december 2010

Jul lycka

Julmorgon bak av 2 bröd, en janson gjord, frukosten och en present från mannen...och ett sista paket från Julswappen...det var så tråkigt att det är slut på swappen, jag är såld...:0) jag tänkte redan på vad jag ska samla till nästa års swapp, fast jag inte vet om det blir någon...jag hoppas iaf....

Presenten från mannen var boken Allt om Mat :0) mee like....och så for vi en sväng till svärmor och önskade god jul med några presenter...sen for vi vidare hem och fixade oss iordning för att åka till M & J för äta mat och fira jul...då kom också Tomten :0) ja, en riktig härlig tomte...bonusbarnbarnes ögon lyste och E vågade till och med hålla käppen åt Tomten...och han fick en kram innan han gick....ja...lite olikt mina egna jular med huset fullt och paket som räckte länge....

jag fick ett fint halsband som E gjort själv, och en fin mugg H gjort själv....så fick jag en fin tavla med bra text på, ska lägga upp den på bloggen en dag.....sen fick jag en jätte rolig present av maken...2 biljetter till Elvis föreställningen i Leksand!! YES...blev jätteglad för det, bänk 10 ska vi sitta på, nära och bra, och så ska jag försöka ge Boo blommor efteråt :0)......så kul....att jag ska få gå....Tack min älskade för dina fina presenter!

i morgon så ska vi åka norrut till mamma och träffa mina barn, ååå, jag längtar så....men det har varit en jättebra dag idag, är trött och hostig snuvig och allmänt hängig fortfarande.....vad jag önskar jag är frisk snart...God Jul alla..nu ser vi på Tomten är far till alla barnen.....tycker den är kul....ses snart igen...

Inga kommentarer: