"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 1 december 2010

en irriterande känsla

hänger kvar sen igår när jag var och lämnade in mitt objektiv på lagning....killen som tog emot mitt objektiv var så himla otrevlig och nästan skällde ut mej för att jag köpt ett "billigt" objektiv och ojade sig över att det var billigt och kasst...men varför säljer dom överhuvudtaget produkten...jag fick nästan ursäkta mej för att jag inte köpte ett orginalobjektiv...jävlar hur sur jag blev efteråt...mest på att jag inte sätter gränsen åt honom och säger hörrudu...jag ska lämna in mitt objektiv, vill du inte ta det så hämta någon annan som inte är oförskämd! nä...där står jag som mesen själv och ursäktar mej...suck...

nå...irritiationen hänger kvar...tyvärr...ska aldrig köpa en pryl på Expert i Borlänge vid Willys...så det så...och jag ska be den försäljaren fara och flyga när jag träffar honom nästa gång...

sen var jag på vc för att ta prover...som läkaren sa till mig att jag skulle göra...inte fanns det några papper där inte...j....klåparfirma...blir så förbenat sur på dessa läkare som bollar hit och dit och sen inte fixar det som ska göras....nå..fick ta prov och personalen på labb är trevliga...men funderar starkt på att byta läkarstation nu....ingen vill ta helheten...suck...usch så irriterad jag blev...igen...man ska vara frisk för att vara sjuk....

Inga kommentarer: