"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 14 december 2010

synd

min dotter fick ett trist besked idag, och jag hoppades verkligen att hon skulle få jobbet hon sökt....jag höll alla tummar och tår...men det är tufft....får hoppas det fanns en mening med det iaf...fast man inte tror det just nu iaf...

jag har också varit till E idag och det blev en timmes prat...jobbiga tankar...och sen var jag och fixade en lins i mitt öga...så får hålla tummarna för att det äntligen ska läka nu...den ska sitta i 14 dagar först och så ska doktorn titta sen ska jag ha en annan i 14 dagar....håll tummarna för mej nu

annars bråttas jag med livet precis som vanligt jobbar, äter sover, och en massa där emellan....

sköt om er där ute

1 kommentar:

Nina Lindh sa...

Håller både tummar och tår, och vovvarnas tassar... för att ditt öga ska bli bra!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!