"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 16 december 2010

glöggkväll

på jobbet, och en hel dag i kaos utifrån att systemen gick ner....arga kunder men ja...så blir det ibland...vi avslutade dagen med glöggkväll och en julklapp :0) mee like...fick ett presentkort på Stadium vilket kan vara en början till mina skridskor jag vill ha, eller skidor för den delen....har ju velat ha längdskidor också...ja finns mycket där att inhandla :0)

så lite bra med dagen var att jag kunde smita ut och handla lite julklappar till mannen...och fixa iväg lite kort....fast jag skulle nog ha skickat lite annat för att det skulle komma fram till jul....men men...får se om jag hinner det på lördag kanske...eller i morgon...

vi kanske skulle pröva att åka skidor i jul i Romme om det blir väder....vore kul att prova iaf....skidor och pjäxor väntar ju på vinden....nått måste man ju göra iaf.....röra sig och vara ute i friska luften är ju bra....

i morgon fyller E år och L också...en dag att fira...och så förståss måste Mojens otroliga rökstopp firas...det är 1 år i morgon sen han slutade röka....det är stort och firas ska det göras....hur det får ni veta sen :0)

tjingeling....

Inga kommentarer: