"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 31 december 2010

Nyårsafton 2010

en lång sovmorgon var ett måste kände jag och nu väntar maten och lite pyssel inför kvällen

Som består av:

Drink före maten...supricedrink av Di

Förätt: Toast med räkor mm,,, till detta blir det en  Chardonay av Åkesson
Middag: Helstekt oxfilé med 2 såser och lite klyftpotatis, grönsaker av olika slag, kanske något kryddsmör? Ett rött vin till som blir en överaskning...

 Efterätt: Chokladfudgekaka med grädde kaffe och avec....en fräsch fruktsallad till tänkte jag mig....

Så önskar vi er alla ett Gott Nytt År!

2 kommentarer:

Lena sa...

Vilken middag!! :)
Själv åker vi till min bror med familj & firar där, bland fler släktingar ;) GOTT NYTT ÅR!! på er & en önskan om ett fint kommande år för er båda!
Kram!♥/Lena med flock

Vida sa...

Det där lät gott!! Gott Nytt År igen :)