"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 26 december 2010

Juldagen & Annandagen 2010

vi åkte så norrut för att hälsa på mamma och barnen och fira julafton nr 2....redan i Falun vände vi och åkte hem till Borlänge igen eftersom vi var osäkra på om tebryggaren var avstängd...så hem och gjorde en check av tebryggaren som stod på....hm...fick också chansen att ta med det vi glömt innan att ta med då ;0)....

kom upp till Hudik utan problem, var rätt så lungt på vägen och jag mådde sämre och sämre kände jag...har senaste dagarna också haft ont när jag andas men har hoppats att det ska gå över....men har ju en våldsam
hosta emellanåt...jag har ju astma så brukar få det jobbigt och har kört för fullt med allt jag kunnat tänka mig att ta....var urtäppt i näsan också och har haft lite måttlig feber...men kroppen värker från topp till tå, och har hjärtklappning mest hela tiden....

mina ungar var också lite halvrisiga..M var väldigt hängig hon med, så vi åt, öppnade paket och jag bestämde mig för att jag ville åka hem igen....26 mil x 2....blev det under juldagen och jag var helt slut i går kväll och nu väntar jag och rossliga bröstet på att få åka till doktorn för att få hjälp med min pipande andning.....skit säger jag...enbart skit....

en glädje var ändå att få med sonen hem till Borlänge...däremot var det inte så kul att jag har dåligt med ork...

så blev julen 2010....men det kommer fler jular....tjingeling....

3 kommentarer:

Iggepop sa...

Men fy då stackars dig... hoppas du blir bättre snart! Kram

Vida sa...

Krya på dig vännen.. det verkar vara många som blivit sjuka nu i jul.. kramar

Lena sa...

Hua då!! lät inte något vidare!
Skickar styrka & kraft i massor!
Kram kram kram♥!!!! /Lena