"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 30 november 2010

Solen skiner

det är fantastiskt vackert ute, men kallt...tog min fotorygga idag och får se om jag hinner fotografera något...eller om det är för kallt idag...

mådde illa idag också, är så supertrött så det finns inte like till den tröttheten...vi får se om den går över...ska på VC i morgon för att ta lite nya prover,så hoppas att de kan ta ett sockerprov också, annars får jag be mamma kolla i helgen...eller så är det min medicin...eller nått...

det kanske blev för mycket i helgen igen...skit sa "vanita" om det...det är mitt nya uttryck...ja ni som inte vet så var det en ung tjej på Lyxfällan som heter Vanita...och som tyckte det var skit att inte få shoppa loss med sitt kreditkort...

ja, vi rör oss i olika världar vi människor....liksom E idag som jag var hos...han var lite "tuff"idag och ja får se när vi ska bryta vår kontakt...det är kanske på g snart..nytt år nya möjligheter kanske?

nu är det mat...

tjingeling

Inga kommentarer: