"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 30 november 2010

intressant

att man kan se vilka som besöker mig på bloggen, utifrån att många inte lämnar något avtryck alls i form av en kommentar. Tycker alltid att det är lika intressant när jag läser av vilka som hälsat på mig och som återkommer hit för att hitta något matnyttigt hoppas jag ju...

i morgon är det dags för att fira första dagen i december med att öppna första paketet i Julswappen :0) och så är det förståss någon som firar sin 60 åriga födelsedag....en person jag tänker på emellanåt, men som jag inte har kontakt med längre och så kan det bli ibland..

jag hoppas iaf hon får en fin födelsedag.. själv så öppnar jag också ett paket till frukost i morgon...ett av dessa :0)

Mina julswapps paket!

3 kommentarer:

Vida sa...

Visst är det spännande :-). Jag längtar tills jag får öppna mitt paket imorgon.. kramar

Nina Lindh sa...

Jamen... då ser du att jag tittar till dig lite då och nu... :D

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Lena sa...

Jag kikar gärna in här!! :)♥
Såg dina bilder under "stafett pinnen" kul grej! ;) super vackra kort du lagt ut! särskilt huset! ;)
Oj va nyfiken jag åxå blir på dina paket! vill se i morrn!! :)
Kram & natti! /Lena