"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 1 november 2010

Helg

det blev en lugn förmiddag i lördags, såg Brothers and Sisters avsnittet jag missade förra veckan, har upptäckt att det går i repris ;0)....och frukost i sängen, Mojen hade huvudvärk, och jag hade ont i ögat...så vad passade bra om inte njuta av att ha tid en lördag....

sen for vi och inhandlade en liten garderob till hallen, och den blev bra tycker jag...ska hänga upp lite kläder på vinden så blir det bättre plats åt det som ska vara i den....provade mina skidbrallor och inser att hm...värst vad allt krymper i olika garderober, och i klädkammaren är det förfärligt...min brudbukett har krympt ihop så det liknar inte nått och likaså hade mina skidkläder gjort...alltså måste det vara förklaringen till det scenariot ;0)....

kvällen blev lika lugn och söndagen ägnades åt att flänga runt och städa, tvätta mattor och fixa annan tvätt...äta och må gott...har gjort en del annat under tiden jag tagit det lugnt också och ska bjuda på bilder snart....Mojen kom med nya idéer till gästrummet...bra med nya tankar, lätt att man hamnar i sina egna cirklar tycker jag emellanåt...think outside the box....är ett bra ord...

i dag blir det en sväng till svärmor för att äta middag....och så lite avkoppling och huvudvärken Mojen hade har jag fått...eller så är det så att jag ser för dåligt med ögat fortfarande så att det skapar huvudvärk...eller så är det medicinen...som sagt...ibland vet jag inte vad som är hönan och ägget....

morgonen började iaf med en underbar himmel på väg till jobbet...och mest lust hade jag att gå ut och fotografera, men har ju ett arbete jag ska till så....det får vänta...

ha en bra måndag och sköt om er!

Tjingeling

Inga kommentarer: