"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 12 november 2010

så var det äntligen fredag...

det känns som jag behöver en helg nu, är så in i norden trött i kroppen och har mer värk idag utifrån gårdagen skulle jag tro...jobbade 8 timmar i går, vilket min kropp inte alls orkade med....kände tydligt kroppens signaler vid 2 tiden att nu minsann var det stop i farten....nå var ändå kvar en timme, och tur var kanske det pga en krock på vägen hem där vi fick sitta i kö i ca 1 timme...tack och lov så var jag ju inte en av dem som var involverad.....

tog bussen idag och njöt av att bara åka med......

telefonin fungerar inte på jobbet ännu, min fungerar relativt ok....men inte fullt ut....så jag kämpar på med felsök och rapporteringar till vår systemansvariga....

Julswappen väntar jag på fortfarande, men ska börja slå in paketen i helgen, för jag har i princip handlat allt och den som får mitt paket får ha överseende med att jag inte kanske utgått från dens intressen eftersom jag idag inte vet vem jag ska tomta till.....är också borta en del av nästa vecka, så det blir ju lite tight att hinna göra en personlig shopping när det ska vara postat och klart snart....

nå...jag hoppas på att den jag får att vara Tomtemor åt ska tycka om mina saker ändå....

i kväll blir det lungt och skönt, god mat och mys....ser jag fram emot verkligen....och paketet för min älskade dator har kommit...suck...nu måste vi skiljas åt ett par veckor....men det får jag ta...vi har ju andra att tillgå ;0) I hope.....

en annan kul sak är att fotoklubben planerar en fotoresa till Skottland nästa höst....japp....ska bli spännande och intressant så får börja spara nu då...så jag kan åka...helst skulle jag ju ha haft ngt nytt objektiv med....

tjingeling.....vi hörs snart!

5 kommentarer:

Maritha sa...

Hej!
Tittar bara in som nyfiken swappare till alla som är med. Det ska bli så roligt att få följa alla.
Kram

Poohtra sa...

Hej !
Kikar runt till alla som är med i Julswappen. Kanske blir du MIN eller jag DIN tomte? Spännande.
Ser fram emot att se vad som händer på allas bloggar.
Ha en bra dag !!
Kramar från Petra

Johanna sa...

Sv: Hej! ja det ska verkligen bli jättekul med swappen :) ser fram emot det! vem vet vem man får skicka till!

Stina sa...

Ja, det är skönt att det finns dagar då man kan har det ledigt och mysa.:-) Kram Stina

Vida sa...

Och nu vet man ju vem man är tomte åt.. ska ut och shoppa lite nu.. det är så roligt att vara med.. och spännande.

kramar från Liv