"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 5 november 2010

ojochusch

vaknade hur många gånger som helst inatt och drömde mardrömmar på morgontimmarna innan jag väcktes av min mobil som under natten registrerat min sömn...spännande program dock lite svårtolkat utifrån att det inte finns några bra instruktioner i det....att det är en massa kurvor är ju kul,men man kanske också måste förstå vad dom betyder....

nå...frukost, vattna blommorna och div annat pyssel innan jag skulle till ögondoktorn...som var en mycket trevlig Youssof som pratade så man förstod honom...han såg att jag hade ett lager på hornhinnan som han tog en skalpell och skrapade i ....ja han bedövade före och jag har fortfarande ont av irritationen.....

så hem och hämtat salva som ska smörjas in 4ggr om dagen nu så ska jag tillbaks nästa vecka....bra det

sen så åkte vi norrut och stannade på Ikea och shoppade lite och åt mat.....och nu har vi landat i moderskeppets hem och ska väl kanske snart bege oss till T och sova där...i morgon väntar nya äventyr...regnet hoppas jag gett sig till dess....var drygt med lysen som blänkte i regnet sista biten....det är verkligen höst nu....

ha en fin helg alla...själv ska jag tända ljus för de som inte finns bland oss i morgon och njuta av nuet....

Inga kommentarer: