"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 24 november 2010

så berörd

blev jag idag då dottern mms´ade en bild från sitt första modelljobb på stadshuset i Sundsvall i kväll, hon var så vacker och jag började gråta av stolthet...jag är glad för att hon fick möjligheten att gå modell i dag, och önskar jag kunnat ordna så jag kunnat vara med, men tyvärr så blev det inte så......

saknade mina barn idag och längtan blir svår emellanåt, det har jag skrivit förr och kan skriva det hur många gånger som helst....

avstånd är inte bra alla gånger....nåväl...vi ses ju snart det är ju inte många dagar till jul och jag väntar ivrigt på mitt paket från Julswappstomten.....

mitt nya körkort kom idag och ska hämta det i morgon tänkte jag.....och så är det fotokurs igen...det ser jag fram emot :0) nu när min dator är hemma igen...

igår var jag på teater i Falun med mina kollegor, Hjälten på den grön, på Nisserska teatern, mycket trevligt :0) och kan tänka mig att gå fler gånger....

i övrigt så går dagarna fort nu.....

En bild från förra veckans promenad i Falun



3 kommentarer:

Livskrafter sa...

Kikar in och önskar dig den härligaste av dagar
Stor kram
Emma

RappaKarin sa...

Hej min kära vän! Ett tjusigt ställe att kika in på här, och massor av tankar och känslor. Längtan efter barnen kan bli väldigt svår, jag förstår att det kan vara tufft vissa stunder. Otroligt tjusig vinterbild från din Falupromenad förresten.
Kram
Karin

Di sa...

Tack båda två för era goa hälsningar!
Kram