"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 19 november 2010

lyckokänsla

sitter och ser solen skina utanför och känner febern ge sig, halsont har jag fortfarande, men inte så att det är jättebesvärande, mer tjock i halsen...hostig är jag emellanåt,men annars är det okej....

lyssnar på Bo Kaspers på Spotify och har lagt upp lite program i makens dator ;) så att jag kan jobba här med bilder inför kurs osv....

nästa vecka är det första advent och på lördag åker vi till Stockholm över dagen för att vara på fotomässan :) och så ska jag få träffa Laizan igen...det är några år sen vi sågs då hon hade stort kalas :) ska bli mysigt

så nu ska jag jobba lite med dagens kort...har underbara rosor som fått sig en omgång med kameran idag...och lite annat ;)

vi ses...snart...och så är jag klar med mitt paket till Julswappen...åå så skönt det kändes att ha det fixat, och får hoppas att det uppskattas :) den som väntar får se...

tjingeling

3 kommentarer:

Maria sa...

Önskar dig en trevlig helg och att du krya på dig. Kram

Lena sa...

Tack för gubb hälsningen! ;)
Ska du på fotomässan? så super kul!!!
Jag ser inte hur jag än letar någon länk till Swappen! har granskat din blogg in i minsta milimeter nu! ;)
Bort bort dumma flunsa som landat i Di! så de så!! ;)
Kram! /Lena

Vida sa...

Å underbara fina du.. kärlek till dig.

Jag har snart slagit in alla klappar.. det är bara 24:an som jag funderar på att klämma ner nåt mer i men vi får se..

Kramar