"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 7 november 2010

Blåsig dag

oj vad det stormade då vi åkte till landet för att titta lite mer hur det var där med allt...det var en riktig höstdag med höstblåst minsann....

sen så for vi till Syster Yster och fikade och myste en stund, var längesen vi fick rå om varandra så och så åkte vi till skogen för att se var syster ysters mamma sover i skogen....det är sju år sen hon dog och det var fint att få se platsen där hennes aska vilar....jag har inte varit där...känner fortfarande att jag saknar henne utifrån att jag hade henne som en extramamma länge i mitt liv....från det jag var 7 år....

så hade jag kameran med och lyckades få en eller 2 bilder som blev rätt ok...här är en bild från skogen där vi travade omkring....och jag njöt av att få vara där och hade gärna gått flera timmar kände jag...men men...får bli en annan dag....





















idag väntar hemfärden och Julswappsbesked...är så nyfiken :0) vi hörs!! Tjingeling

Inga kommentarer: