"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 10 november 2010

fika kväll

efter min extremt långa väntetid hos läkaren idag, över en timme innan han kom så for jag hem urhungrig och åt lunch halv 3....sen vidare till banken och träffade en trevlig ung tjej....så for jag vidare hämtade mannen och hämtade upp hans kompisar för att de skulle åka till Leksand på hockey...

själv drog jag vidare till Kupolen för att inhandla lite grejor, bland annat för att ha till swappen :0) och i morgon får vi reda på vem som vi blir tomte åt...jaaaag längtar :0)....

sen fikade jag med bästa C och blev en låååång fika....nu sitter jag och funderar om jag orkar med att vara vaken tills mannen ska hämtas...eller inte....haha...men tack och lov Grays håller mej vaken en stund....

gääääsp.....

jo just bandagelinsen får jag behålla till måndag eller söndag....och sen kan jag ta bort den...själv...så får vi se om det hjälpt...vilket läkaren trodde...

håller tummarna.....för jobbet i morgon, halsen och att allt håller sig lungt nu.....tjingeling...vi hörs!

1 kommentar:

Nina Lindh sa...

Jo... jag är lyckligt lottad med massor med plats för mitt hantverkande. Och det är lyx, att ha plats.

Hoppas du hittar lite plats du med så att du kan hantverka och må gott!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!