"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 12 november 2010

Å nu vet jag

Är så glad att det är klart med vem jag ska vara Tomte till :0) roligt ska det bli, och har kikat runt bland alla som är med i julswappen nu....härliga bloggar och några som bor på ställen jag bott på :0) vilket gör det hela ännu roligare, ska försöka besöka alla bloggar som är med, men självklart är jag mycket nyfiken på den jag ska tomta åt :0).....

njut av stunden här och nu....och en "brasklapp till min tomte"...jag är superkänslig för dofter, får astma av exempelvis doftljus och liknande och det kanske kan vara bra att veta...annars ser jag fram emot min Tomtes paket....kan det bli jul snart :0)

Tjingeling!

3 kommentarer:

Lena sa...

Vad är "tomte" swapp för något? internett grejs eller?
Kram & härlig helg!! :) /Lena

Camilla sa...

Som de andra är även jag inne och kikar runt hos alla swappvänner.. Såå spännande det ska bli att se vem som är ens tomte.. Ha det så bra.
Kram Camilla

Sanna sa...

Ja det är superskoj att kika in hos alla i swappen..många nya ansikten och mysiga bloggar.. =)

Skall bli så kul att spionera på min vän och naturligtvis försöka gissa på vem som kommer att tomta för mig.. =) hihi..

SV: Kul att du gillade mina bakverk, hoppas nu att morgondagens spökfest blir lyckat också..vuxenfikan idag är avklarad och gick kanon! =)

Ha en fortsatt toppen helg!
Kraaaaam
Sanna