"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 18 november 2010

jo jag

är besviken på att jag är dålig just nu, har feber också, vilket inte är vanligt för min del, allt går över, jag vet....men jag hade gärna varit med i Högbo i dag....

istället så ligger jag i sängen och sorterar tidningar...PS, måbra, hälsa osv...inser att jag har inget större behov av dem längre...skönt..att landa i den insikten...vet inte ens om jag behöver göra den "scrapbook" om hur jag vill ha mitt liv längre, för jag känner att jag har det...och förändringarna som ska vara på landet kommer sakta men säkert till mej ändå...så bläddrar igenom allt och spar det jag vill, sen slängs resten...sköööönt...

känner mej lite piggare efter en kopp kaffe och ett par bullar ;0) haha...och en dusch gjorde också sitt...ett samtal från min C också...ett gott skratt förlänger livet emellanåt...

Kram på er...

1 kommentar:

Laizan sa...

Krya på dig du också. Trist när man missar roligheter man sett fram emot, men ibland måste man lyssna på kroppen.

Sköt om dig och bli bra snart.
Stor kram

PS! Snart ses vi väl förresten, bara en dryg vecka kvar :)