"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 26 november 2010

snällt

tack Vida och Laizan ni är goa.....jag bara konstaterar faktumet vikt just nu och försöker leva iaf....jag skulle iaf må bättre i fötter och rygg om jag var lite mindre tung...:0) Lena, kan trolla din haka ;0) haha....men tycker också att du är fin som du är, och valparna var ju urgoa...

i kväll har jag bakat klart brödet jag startade igång i morse, monterat upp en julbelysning på terassräcket...och tvättat och så har jag gjort en paj, varit och handlat och nu är jag trött...snart börjar på spåret igen och ska titta tänkte jag...och så se Skavlan...sen blir det sängen för i morgon ska vi åka 7 från Kupolen till Fotomässan...spännande blir det och ser fram emot dagen med spänning......

det var så kul också när jag var ute och pillade fast belysningen ute i kväll...det blåser småspik och isvind och rätt som det var då hörde jag ngn som sa nått....vi har ett gruppboende under oss och en av de som bor där kom ut på sin balkong och som jag uppfattade honom frågade han vad jag gjorde...haha...han pratar dalmål och inte speciellt tydligt men fick iaf fram att jag satte upp belysning och gjorde advent och sa att han hade fint i sitt fönster, han tyckte också det blev fint hos mej ;0) så sa han faaaan så kallt...och gick in..

ja dom är underbara dom som bor där under...man förstår inte alls vad som sägs men dom har tinat upp lite sen vi flyttade in och jag hejar och försöker alltid prata med de jag möter. De har olika funktionshinder tror jag...Downs syndrom har han som jag pratade med iaf..nu ska jag hämta tvätten....göra lite dipp till chipsen...för idag var jag sugen, det var sååå längesen jag åt sånt....är det fredag så är det....eller hur ;0) får se om Mojen piggar på sig...han har sett lite mosig ut sen han kom hem i dag....och hade inget fint sår på hälen.....stackarn...får ge han en whiskey så kanske han piggar i....

tjingeling vi ses

Och Lizan...självklart....ses vi i morgon :0) blir kul det!

Inga kommentarer: