"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 13 mars 2010

Vilken terass...

vi har i vår nya lägenhet...inte som den ovanför, men ändå, där satt vi idag och drack kaffe på två stolar i snön för tyvärr...snö kommer det in på terassen..men väggen var full av sol, och blicken gick mot skidbackarna i Romme, och till vänster så såg vi älven mellan träden...insåg att det är rätt milslånga vidder vi har som utsikt från vår balkong, och att ta en paus i vår uppmontering av malmbyråarna var precis vad vi behövde...

jag ser fram emot att fixa till terassen när den är fri från snö...vilket kan dröja några veckor till...men jag har ändå att göra inne med allt som ska fixas..vi hann också med en sväng till gamla lägenheten och fixa ett lass med kartonger, tvättat har jag också gjort idag...det tog tyvärr en väldig tid, för det fanns en maskin och en torktumlare,och ett litet torkskåp, men nå, det fungerade iaf :o)...om jag inte varit så glömsk så jag glömde halva tvätten i badrummet...haha...nå jag får väl tvätta upp dem en annan dag...

var också och tittade på en ny kökslampa igår innan jag for hem, som jag kom på att det skulle bli jättefint med i vårt kök..istället för den vi har nu..som är lite trasig...


Den finns med svart också, vilket skulle matcha allt det andra i köket, men ek är ju också matbordet....så ja...jag gillar den iaf.

Malm byråarna i sovrummet blev jättebra stora och ja...trodde nog det skulle finnas plats för mer saker och det blir nog bra när jag är klar med allt....just nu är jag bara väldigt trött och ligger och tittar på Slumdog millionaire en annorlunda film...
önskar er alla en skön kväll...Timrå vann!! YES..

1 kommentar:

Vida sa...

Åh det låter som en alldeles fantastisk terass!!! Härlig utsikt också...

Kramar