"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 15 mars 2010

Mitt i livet present??

Såg att min stora ungdoms idol Rick Springfield kommer till Sweden Rock...i år...sist jag såg honom var för 25 år sen...1985...då jag höll honom i armen och tittade in i hans förtvivlande blick då tjejerna formligen stormade honom då de fick syn på att han hoppat upp och var på väg mot mig......nu är han här igen...men som sagt, ungdomstiden är förbi...dock inte sagt att han inte är lika snygg som förr...:0) han håller sig fräsch för att vara +50 måste jag få säga......och ja..kanske vore det en perfekt present med kryssning med honom...

nä...tonårsdrömmarna är förbi...och inser att jag ska inte till Sweden Rock eller på Rick kryss i år.....

2 kommentarer:

Livskrafter sa...

Så härligt för dig Di :) ja han håller sig verklgien fräsch mår jag säga :)
kramar i solskenet
Emma

Anonym sa...

jag tycker att du är snygg nu också. Men en kryssning sitter ju inte fel. ha en bra dag!
Kram